Istina o Bibliji

srijeda, 22.04.2009.

Biblijski astronauti

Isusov okomit Uzlet u nebo (na blagdan Uzašašća 25.V)

Isus na oblacima

Zatim ih izvede do Betanije, podiže ruke pa ih blagoslovi. I dok ih blagoslivljaše, rasta se od njih i uznesen bi na nebo.
Evanđelje po Luki 24, 50

I Gospodin Isus, pošto im to reče, bude uzet na nebo i sjede zdesna Bogu.
Evanđelje po Marku 16, 19

Kada to reče, bi uzdignut njima naočigled i oblak ga ote njihovim očima. I dok su netremice gledali kako on odlazi na nebo, gle, dva čovjeka stadoše kraj njih u bijeloj odjeći i rekoše im: "Galilejci, što stojite i gledate u nebo? Ovaj Isus koji je od vas uznesen na nebo isto će tako doći kao što ste vidjeli da odlazi na nebo."
Dj 1, 7-11

bi uzdignut = grčki = epairo = /podići, uzdići, povući uvis/
gledali kako on odlazi na nebo = grčki = ouranos = nebesa, nebeski svod, prebivalište nebeskih tijela i Božjega prijestolja
.

I začuše glas s neba silan: "Uziđite ovamo!" I uziđoše na oblaku u nebo na očigled svojih neprijatelja. U taj čas nasta velik potres: pade desetina grada, a u potresu poginu sedam tisuća ljudi. Preživjele spopade strah te proslaviše Boga nebeskoga.
Otkrivenje 11, 12

Ilija prorok uzlijeće na kočiji

Ilija odgovori: "Mnogo tražiš: ako me budeš vidio kad budem uznesen ispred tebe, bit će ti tako; ako pak ne budeš vidio, neće ti biti." I dok su tako išli i razgovarali, gle: ognjena kola i ognjeni konji stadoše među njih i Ilija u vihoru uziđe na nebo.

Knjiga Sirahova to potvrđuje:
Podignut si bio u vihoru ognja, u kolima s plamenim konjima.

Elizej razdvaja vodu da može proći preko rijeke Jordana pomoću Ilijina plašta koji je pao s neba

Elizej je gledao i vikao: "Oče moj, oče moj! Kola Izraelova i konjanici njegovi!" I više ga nije vidio. Uze tada svoje haljine i razdera ih nadvoje. I podiže Ilijin plašt, koji bijaše pao s njega, te se vrati i zaustavi se na obali Jordana. Uze onda Ilijin plašt i udari po vodi govoreći: "Gdje je Jahve, Bog Ilijin?" I kad udari po vodi, ona se razdijeli na dvije strane i Elizej prijeđe.

Tri dana su tražili Iliju, ali nisu ga našli. Znači ipak je uzletio u nebo

I poslaše pedesetoricu; tražili su ga tri dana, ali ga nisu našli. Vratiše se Elizeju, koji je ostao u Jerihonu, i on im reče: "Nisam li vam rekao: 'Nemojte ići!'"

Dugovječni starci i uzneseni Henok

Kad je Jeredu bilo 162 godine, rodi mu se Henok. Po rođenju Henokovu Jered je živio 800 godina te mu se rodilo još sinova i kćeri. Jered poživje u svemu 962 godine. Potom umrije. Kad je Henoku bilo 65 godina, rodi mu se Metušalah. Henok je hodio s Bogom. Po rođenju Metušalahovu Henok je živio 300 godina te mu se rodilo još sinova i kćeri. Henok poživje u svemu 365 godina. Henok je hodio s Bogom, potom iščeznu; Bog ga uze.

Vjerom Henok bi prenesen da ne vidi smrti te iščeznu jer ga je prenio Bog.
Heb 11,5

Henok se svidio Gospodu i bi prenesen, uzor obraćenja za sva pokoljenja.
Sir 44,16
Malo ih je bilo stvorenih na zemlji kao Henok, on je bio uznesen sa zemlje.
Sir 49,14

Kuda je Henok uznesen? Uvis iznad oblaka, u duboki svemir? Očito uvis u nebo gdje stoluje Bog Vladar na svom prijestolju.

Teleportacija Filipa

Filip krsti Etiopljanina
Djela apostolska 8,27

Anđeo se Gospodnji obrati Filipu: "Ustani i pođi na jug putom što iz Jeruzalema silazi u Gazu; on je pust."
On usta i pođe. Odjednom eto nekog Etiopljanina, dvoranina*, visokog dostojanstvenika kandake, kraljice etiopske** koji bijaše nad svom njezinom riznicom.
Vraćao se iz Jeruzalema, kamo je bio pošao pokloniti se; sjeđaše na svojim kolima i čitaše proroka Izaiju. Duh reče Filipu: "Pođi i pridruži se tim kolima!" Filip pritrča i ču gdje onaj čita Izaiju proroka pa će mu: "Razumiješ li što čitaš?" On odvrati: "Kako bih mogao ako me tko ne uputi?" Onda zamoli Filipa da se uspne i sjedne uza nj. A čitao je ovaj odlomak Pisma: Ko ovcu na klanje odvedoše ga, ko janje nijemo pred onim što ga striže on ne otvara svojih usta. U poniženju sud mu je uskraćen. Naraštaj njegov tko da opiše? Da, uklonjen je sa zemlje život njegov. Dvoranin se obrati Filipu pa će mu:
"Molim te, o kome to prorok govori? O sebi ili o kome drugom?
Filip prozbori te mu, pošavši od toga Pisma, navijesti evanđelje: Isusa. Putujući tako, stigoše do neke vode pa će dvoranin: "Evo vode! Što priječi da se krstim?" (37) # (38) Zapovjedi da kola stanu pa obojica, Filip i dvoranin, siđoše u vodu te ga Filip krsti. A kad iziđoše iz vode, Duh Gospodnji ugrabi Filipa te ga dvoranin više ne vidje. On radosno nastavi svojim putom, a Filip se nađe u Azotu. I kako je prolazio, navješćivaše evanđelje svim gradovima dok ne stiže u Cezareju.

Kako naivna bajka. Imamo anđela i nekakvog duha koji nagovara i prebacuje lažljivog Filipa zračnom linijom po izraelskim gradovima da ovaj može navješćivati "radosnu vijest" da neće biti bačeni u Pakao oni koji prihvate Krista.
*____________________________________
Razne kontradikcije u tekstu:
* nije "dvoranin" nego eunuh - uškopljenik (grčki: eunouchos). Valjda je hrvatskim katoličkim prevoditeljima bilo mrsko napomenuti da je Filip pokrstio uškopljena čovjeka.



**
"kandake, kraljice etiopske" = nepoznata kraljica.
Jedina slična povijesno poznata osoba je Kandaka od Meroe, kraljica Nubije u vrijeme osvajanja Aleksandra Velikog. Kada je taj vojskovođa pokušao osvojiti njezinu zemlju 332 pr. nove ere, sakupila je vojsku i sjela na bojnog slona. Aleksandar je procijenio njezinu snagu i odustao od Nubije, pa je pošao u Egipat.


Ovo s citatom iz židovskih spisa (Izaije) o "sluzi kojega vode na klanje kao ovcu" je kršćanska podvala, jer sluga ne predstavlja nikakvo proročanstvo o Isusu.
52:13
Gle, uspjet će Sluga moj, podignut će se, uzvisit' i proslaviti!
Tko je taj sluga Jahvin?
Idemo malo nazad u tekstu i Izaija 41:8 tumači tko je taj sluga:

(8) Ti, Izraele, slugo moja , Jakove, kog sam izabrao, potomče Abrahama, mojega ljubimca! (9) Ti koga uzeh s krajeva zemlje i pozvah s rubova njenih, ti kome rekoh: " Ti si sluga moj, izabrao sam te i nisam te odbacio ."
(Is. 45:4)
(4) Radi sluge svog Jakova i Izraela, svog izabranika , po imenu ja te pozvah, imenovah te premda me znao nisi.
Pa opet:
(Iz 49:3).
(3) Rekao mi: " Ti si Sluga moj, Izraele , u kom ću se proslaviti!" (4) A ja rekoh: "Zaludu sam se mučio, nizašto naprezao snagu." Ipak, kod Jahve je moje pravo, kod mog Boga nagrada je moja. A sad govori Jahve, koji me od utrobe Slugom svojim načini , da mu vratim natrag Jakova, da se sabere Izrael.

Citat se odnosi na izraelski narod kao Božjega slugu koji trpi, ali i nagrađivan je od Boga.
Kršćani su to lažljivo izokrenuli u svoju korist. Zato su i pokrali židovske spise i iskrivili prijevode i značenja. Morali su nekako dokazati da je njihova ideologija vjerodostojna. Onda su muslimani preuzeli kršćanske spise i izokrenuli ih u svoju korist. Povijest se ponavlja...


- 07:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.